Ontwerp lingerie winkel
Nadat de eerste zaak binnen 4 jaar uit haar jasje was gegroeid, was het tijd voor een nieuw te betrekken pand waar het vloeroppervlak meer dan verdubbelde.
Het uitgangspunt voor het tweede ontwerp was duidelijk; de warme, huiselijke sfeer zoals bij de klant bekend stond moest zéker behouden blijven.
De huidige toonbank en kasten werden uitgebreid met nieuw verkoopmeubilair. Het kleurenpalet werd aangepast naar de trends van nu, rekening houdend met de bestaande vloer.
Omdat de frontale presentatie van bh's, gesorteerd op kleur in plaats van op merk de verkoop stimuleert, is gekozen om de wandborden te vergroten zodat deze in verhouding zijn tot de verkoopruimte. Een behang welke matcht bij zowel de winkel als de diverse stofkleuren van lingerie werd geplaatst op de wandborden.
Op basis van deze kleuren zijn ook twee fauteuils geplaatst, welke onderdeel uitmaakt van een presentatieblok: niet alleen kunnen op deze cirkel de specials gepresenteerd worden, op het lattenpaneel is er ook nog mogelijkheid om exclusieve
eye-catchers te showen.





